1396-08-15 19:02
610
0
46248
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

طرح نائب الشهید اربعین، پاداش زائران را دو چندان می کند/ گلستان در برپایی موکب ها در مرز افتخار آفرین است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به طرح نائب الشهید اربعین سال جاری، گفت: زائرین اربعین برای اینکه اجر بیشتری ببرند به یاد شهدا هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام سیف الله سهرابی در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش حضرت زینب(س) و حضرت امام سجاد(ع) در پیام رسانی واقعه عاشورا، گفت: انقلاب دوم به دوش کسانی بود که پیام رسان کربلا بودند.

وی با تأکید بر اینکه باید مسیری که امام حسین(ع) طی کردند الی الله و الی الابد باشد، افزود: پیروی از ولایت پیروی از اباعبدالله الحسین(ع) است آنچنانکه حضرت زینب(س) این مسیر را طی کردند و در مقابل دشمنان خم به ابرو نیاوردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به پیاده روی پرشور و شعور اربعین حسینی، تصریح کرد: راهپیمائی اربعین امام حسین(ع) ادامه راه آن امام همام است، بویژه اینکه امسال با طرح نائب اشهید هر زائری به نیابت از شهدا اجرش چندین برابر می شود.

حجت الاسلام سهرابی، استان گلستان را استانی ولایتمدار و حسینی(ع) خواند و متذکر شد: گلستان در برپایی موکب ها در مرز افتخار آفرین است.

وی افزود: ۹۰ درصد موقوفات مربوط به تعزیه داری است که نشان دهنده ارادت اهالی استان گلستان نسبت به اهل بیت عصمت وطهارت(ع) است.

حجت الاسلام سهرابی با تأکید بر اینکه ادامه دهنده راه اهل بیت علیهم السلام باشیم، ابراز کرد: قدم، کلام و اقدام اباعبدالله الحسین(ع) برای ما پیام داشت ماندگاری این حرکت پرمحتوا بسته به این است که همواره بر ریسمان محکم ولایت و ائمه اطهار(ع) چنگ بزنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.